reklama

Intervjú - René Štúr

Hrá na doskách Radošinského naivného divadla, objavuje sa v muzikáloch a hral vo veľkofilme Bathory. Spolu so Sveťom Malachovskym účinkuje v Teátro Wüstenrot, V štúdiu L+S majú vlastné predstavenie OOOps!Workshop a na obrazovkách STV OOOps! Načierno ... Reč je o hercovi menom René Štúr.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)
Obrázok blogu


 

Akým ste boli žiakom ? Boli ste skôr v pozícii tzv. "triedneho šaša" alebo ste patrili k tým menej nápadným?

Priznám sa, že som nebol moc dobrý študent, bol som veľmi živé dieťa a určite som nepatril k tým utiahnutým. Takže asi áno, patril som k triednym šašom.

Pokladáte dnes to, že ste neukončili VŠMU za akúsi nevýhodu?

VŠMU je dobrá škola, naučil som sa tam základy, ale po dvoch rokoch som sa pohádal a išiel som svojou cestou. Na konkurze sa ma nikto nepýtal , či mám školu, alebo som z ulice. Podstatné je, že všetko čo robíte, by ste mali robiť naplno a na to nepotrebujete papier. Je pravda, že v iných povolaniach to asi neplatí, pretože, keď sa hlásite do zamestnania, chcú vedieť akú školu ste skončili. Ja som mal viac šťastia ako rozumu: -)))

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Máte nejakú zábavnú historku zo školy alebo z nakrúcania?

Historky z natáčania sa ťažko dávajú na papier, ale poviem len to, že pri svojej práci sa veľa nasmejem.

Aké boli Vaše začiatky a kedy ste začínali?

Moje začiatky boli strašné, keď som vyšiel na javisko, mal som veľkú trému, potil som sa a najradšej by som šiel na záchod. Mal som z toho väčšie nervy ako pôžitok. Ale po 30 predstaveniach som si to začal užívať.

Ktorý z projektov v ktorých ste pracovali je pre Vás tým "srdcovým"?

Srdcový projekt je každý, ktorý si sami vymyslíme a dotiahneme do konca. Veľa vecí sa začne, ale len málo dokončí. Je to úžasný pocit, keď si napíšeme scenár a o mesiac nám 30 ľudí pomáha zrealizovať náš sen.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Hrali ste vo filme Bathory. Bola práca na tomto filme náročná? Je pán Jakubisko z Vášho pohľadu prísnym režisérom?

V Báthorycke som sa len mihol, ja som bol len taká mini postavička, ale bola to pre mňa veľká skúsenosť, učil som sa jazdiť na koni, šermovať, mal som aj lekcie angličtiny. Pán Jakubisko bol pri práci veľmi milý a obdivujem jeho trpezlivosť, ked sa popri všetkých organizačných problémoch dokázal sústredit na réžiu.

Spolu so Sveťom Malachovským sme Vás mohli vídať v programe OOOPS!. Plánujete sa v blízkej budúcnosti opäť objaviť na TV obrazovkách s niečím podobným?

So Svetom samozrejme pokračujeme v práci, urobili sme si svoje predstavenieOOOPS Workshop v divadle L+S. A čo sa týka televíznej verzie OOOPS! , od septembra začíname vysielať na STV niečo obdobné, tak držte palce.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Myslíte si, že dnešné "mladé talenty" majú väčšiu šancu preraziť ako keď ste začínali Vy?

Všetkým mladým talentom držím palce, dnes sa chvalabohu znova točí a tých príležitostí je viac, ale treba mať aj výdrž, poctivo na sebe pracovať a mať aj velkú dávku šťastia: -))).

P.S. : tento rozhovor som zrealizovala ešte v septembri 2009 cez soc. sieť Facebook, ako hlavnú tému školského časopisu, ktorý spolu so spolužiačkou tvoríme dodnes =)

Dominika Nagyová

Dominika Nagyová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentka gymnázia, ktorú baví písanie, divadlo a tvorenie akéhokoľvek druhu :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu