reklama

A tak som spovedala Petru Polnišovú =)

Vyštudovala bábkoherectvo na VŠMU. Následne pôsobila v Anglicku a dva roky v milánskom divadle Teatro laboratorio magniafuoco. Po návrate na Slovensko sa stala jedným z kľúčových členov divadla GUnaGU v Bratislave. Taktiež známa ako Edita Papeky, veverica Eliška, kaderníčka Duňa, Mora Monsterová, reportérka Lujza Mlsná z S.O.S, alebo sestrička Nora z Ordinácie v ružovej záhrade. Dnes ju môžeme vidieť najmä v skvelej zábavnej show Partička na Markíze ... predpokladám, že z týchto indícií už každý vie, o koho ide ... Petra Polnišová!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

1.Po štúdiu ste pôsobili v zahraničí. Myslíte, že sa dá porovnať kvalita zahraničných a slovenských divadiel? Je podľa vás na miestach, kde ste pôsobili, väčší záujem ľudí o kultúru ako takú?

Ja som bola v krajinách s veľkým kultúrnym zázemím, takže záujem o všetko nové a iné je tam veľký, hlavne vo Francúzsku a Taliansku. Tam sa ľudia doslova hrnú do divadiel, kín a na výstavy, vyhľadávaju rôzne aktivity. Je pravda, že možností ako sa vyžiť je oveľa viac ako u nás, ale je to aj preto, lebo tieto krajiny majú aj viac obyvateľov. Už len v Paríži žijú 2 milióny ľudí, čo je polovica Slovenska, Podľa mňa sa to na Slovensku veľmi zlepšuje, najmä mladí ľudia vyhľadávajú aj niečo iné ako len gauč a to je super.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

2.Relácia SOS, kde ste sa predstavili v kultovej postave Edity Papeky skončila, tak je možno namieste spýtať sa, či spolu s partiou z SOS naďalej spolupracujete a či nepripravujete niečo podobné. ... ?

S chalanmi komunikujem, momentálne najviac s Danom a Romanom Pomajbom, pretože robíme novú show na Markíze, ktorá sa volá Partička. Vysiela sa v nedeľu večer a mala by byť vtipná. Je založená na improvizácii, čo znamená, že texty nevieme dopredu, ale vymýšľame ich priamo na mieste. A musíme byť veľmi pohotoví. Je to celkom sranda, je to niečo iné ako SOS, ale dúfam, že rovnako zábavné.

3.Ako reagovali vaši príbuzní a kamaráti, keď sa dozvedeli, že budete tancovať v Let´s dance 3 a ako hodnotia to, že ste sa napokon umestnili na druhom mieste? A čo na svoj úspech hovoríte vy?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Moji príbuzní vedeli, že som pohybovo celkom zdatná, ale veľmi sa tešili, keď som stále postupovala ďalej. Ja mám veľa tiet a tie ma chodili stále povzbudzovať a robili mi fanklub. Sama som bola prekvapená, že sa nám podarilo dostať tak vysoko, lebo som si myslela, že skončíme niekde v polovici súťaže. Ale zase makala som jak blázon. Štyri hodiny denne som tvrdo drela, lebo keď má človek nadváhu, tak nevyzerá v tanci tak dobre ako pekná štíhla tanečnica. Takže o to viac som makala na technike a zároveň som stráááášne rýchlo chudla...hurá :)

4.V seriáli Ordinácia v ružovej záhrade začínate s postavou Nory Rehákovej, ktorá svojou bezprostrednosťou víri pomyselné vody seriálu. Dokázali by ste niektoré vlastnosti fiktívnej Nory nájsť aj medzi vašimi skutočnými?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

No, Nora občas povie niečo, čo sa druhých dotkne a potom ju to mrzí, tak to sa niekedy stane aj mne, ale inak má, chvalabohu, úplne inú povahu ako ja. Ja nemám toľko sebavedomia ako Nora. Bodaj by som mala.

5.Počas štúdia ste patrili medzi ľudí, s ktorými sa spolužiaci nikdy nenudili?

Ja som vždy bola za každú srandu, ale zase, na druhej strane, mnohí odo mňa očakávajú, že som zábavná každých 5 minút a pritom viem byť veľmi uzavretý človek. Nezdá sa to, ale ja niekedy nemám chuť rozprávať, tak som iba ticho.

6.A na záver by sme chceli vedieť, že ktoré predmety ste mali a ktoré nemali rada a prečo...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Haha.Nemala som rada chémiu a fyziku, to boli pre mňa naozaj vzdialené brehy, ale inak ma škola celkom bavila. Zbožňovala som dejepis, literatúru a ešte biológiu, najmä ľudské telo. :)

Rozhovor som realizovala ešte v apríli minulého roku do nášho školského časopisu, pomocou soc.siete Facebook. Následne sme sa s Petrou aj stretli, ale o tom tu už článok bol =)

Dominika Nagyová

Dominika Nagyová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentka gymnázia, ktorú baví písanie, divadlo a tvorenie akéhokoľvek druhu :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

23 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu